Τετάρτη 25 Απριλίου 2012

Πρώτη ανάγνωση

Τιμής ένεκεν στην πρώτη αναγνώστρια Aggelik, κάνω ανάρτηση το σχόλιο που άφησε στο ποστ "Το ζουμί του πετεινού":
"Πριν από λίγο ολοκλήρωσα την πρώτη ανάγνωση...ένιωσα την ανάγκη να εκφράσω όσα νιώθω αυτή τη στιγμή...το βιβλίο, όχι απλά με ικανοποίησε, με συνεπείρε, το διάβασα χωρίς καμία παύση, ζωντάνεψα κάθε εικόνα, αφουγκράστηκα κάθε ήχο, βρέθηκα στ' αλήθεια στο χωράφι, στη φύση, στην εξοχή, συμμετείχα στα δρώμενα του καπηλιού...συνέλαβα πολλές φορές τον εαυτό μου να "γεύεται" τα φαγητά και να περιποιείται τα διάφορα μποστάνια...στην έκρηξη οργής του Παναγή άκουγα τη δική μου φωνή, τη δική μου αγανάκτηση, το δικό μου θυμό για όλα όσα γίνονται στη χώρα μας...εύχομαι " το θεραπευτικό ζουμί του πετεινού" να "γιατρέψει" τις συνειδήσεις όσων καπηλεύονται την πατρίδα μας! Η φύση και η γη είναι πραγματικά η μόνη σωτηρία, όσο πιο γρήγορα το αντιληφθούμε όλοι τόσο πιο γρήγορα θα βγούμε από τα αδιέξοδα που βιώνουμε... Το ευχαριστώ είναι λίγο για όλα αυτά που ένιωσα σήμερα...Καλή συνέχεια!"
Σ' ευχαριστώ Aggelik που διάβασες τον Παναγή. Μου 'δωσε μεγάλη χαρά το μήνυμά σου. Άμα λάβω κι εγώ το βιβλίο, θα το φυλλομετρήσω μια στα γρήγορα και θα το δω με άλλο μάτι αφού θα σκέφτομαι το σχόλιο και τα συναισθήματά σου. Μάλλον θα έχουν έρθει κι άλλα σχόλια και μέηλ ώσπου να λάβω το βιβλίο, αλλά το πρώτο πάντα είναι διαφορετικό! Καλά να 'σαι.

1 σχόλιο:

  1. Εγώ ευχαριστώ για την τιμή και για τα συναισθήματα που μ' έκανες να νιώσω μέσα από το νέο βιβλίο, αλλά και από τις αναρτήσεις εδώ, τις οποίες πάντα περιμένω και διαβάζω με ενδιαφέρον...Χαίρομαι που έκανα την αρχή για το "ταξίδι" του Παναγή, το οποίο είμαι σίγουρη ότι θα είναι μακρύ...Ευχαριστούμε για όλα όσα μας προσφέρεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή