Σάββατο 21 Απριλίου 2012

Μητέρα Φύση

Πρωτόγεννη η μια από τις γάτες μου μου έκανε τρία. Έξω απ' το κτήμα πήγε και τα γέννησε, κάπου αλλού σε μέρος κρυφό. Χτες μου 'φερε το πρώτο και το άφησε στα πόδια μου. Δεν κατάλαβα για ποιον λόγο το 'κανε αυτό, κι έφτιαξα μια φωλίτσα απλή, το 'βαλα μέσα αλλά αυτή δεν πήγε κοντά του, όλο γύρω γύρω γύριζε και μετά εξαφανίστηκε. Το πρωί το βρήκα νεκρό κι η νεαρή μάνα είχε φέρει στη φωλιά άλλα δυο υγιέστατα και καθόταν μαζί τους. Προφανώς δεν ήταν για να ζήσει το πρώτο της τέκνο και μου το παρέδωσε για να μην είναι κοντά στα άλλα και κακοφορμίσουν κι αυτά.
Το 'θαψα κάτω από τη μαντερινιά.
Σήμερα μια φίλη βρήκε άλλα δυο νεογέννητα πεταμένα σε έναν κάδο, τεκμήρια της ανθρώπινης βλακείας. Τα μάζεψε και τα βάλαμε κι αυτά μες στη φωλιά, κάτω από την μάνα. Εκείνη τα δέχτηκε αμέσως. Τώρα μεγαλώνει τέσσερα. Θαυμαστά τα έργα σου μητέρα φύση. 

1 σχόλιο: